در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
لینک های دوستان
بلوک راست
فیکس
بلوک وسط
تبلیغات

ثبت نام github

115 بازدید پنجشنبه 1399/03/01
لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. حامیان GitHub به کاربران این امکان را می دهد تا ماهانه به پروژه هایی که در GitHub میزبان هستند، کمک مالی کنند. بتا عمومی در 23 مه 2019 اعلام شد و در حال حاضر این پروژه ثبت نام های لیست انتظار را می پذیرد.

      • (2)
    2. Git & Github Tutorial – Part8. در بخش قبل، نحوه آپلود پروژه در گیت‍هاب (Github) را شرح دادیم. از ثبت نام در گیت هاب گرفته تا لاگین و سپس قرار دادن پروژه در Github . در این بخش، می خواهیم برعکس این قضیه را آموزش دهیم.

    3. GitHub - whatever127/offlineinsiderenroll ...

      github.com/whatever127/offlineinsiderenroll

      Dec 28, 2019 · GitHub - whatever127/offlineinsiderenroll: OfflineInsiderEnroll - A script to enable access to the Windows Insider Program on machines not signed in with Microsoft Account.

    4. آموزش گیت ( Github ) بخش چهارم : ثبت نام. همانطور که در قسمت پیش توضیح دادیم می توانید بنا به سیستم عاملی که دارید گیت را بروی سیستم خود نصب کنید تا به این سرویس محبوب بتوانید از روی سیستم خود دسترسی داشته باشید. اما پس از نصب گیت نیاز است که در سایت گیت هاب نیز عضو شوید تا بتوانید ...

    5. فرض کنید ما در پروژه‌ای به نام Github_Tutorial تغییراتی ایجاد کرده‌ایم. حال می‌خواهیم صاحب اصلی پروژه را از این تغییرات باخبر کنیم. به این منظور روی دکمه‌ی new pull request کلیک می‌کنیم.

    6. با وجود چنین ابزاری و البته سوریس Github به راحتی می توانید پروژه خود را به صورت open-source در اختیار سایر توسعه دهندگان قرار دهید و از تجربه آن ها برای توسعه استفاده کنید و یا خودتان به عنوان یک توسعه دهنده در یک پروژه open-source مشارکت کنید.

    7. برای ساخت ریپوزیتوری و تعریف کردن پروژه در گیت هاب مراحل زیر را طی کنید : روی این لینک کلیک کنید و در گیت هاب ثبت نام کنید. بقیه مراحل را طبق تصاویر زیر طی کنید تا ریپوزیتوری شما ساخته شود. بعد از طی مراحل بالا شما مشاهده می کنید که یک ریپوزیتوری public برای شما ساخته شده است.

    8. hrtc.ir

      hrtc.ir

      We would like to show you a description here but the site won’t allow us.

    9. این نام می‌تواند first-project به معنی اولین پروژه باشد. می‌توانید توضیحی نیز در خصوص آن ذکر کنید. مثلا my first Github project به معنی اولین پروژه‌ی من در گیت‌هاب.

    10. GitHub - kavenegar/kavenegar-laravel

      github.com/KaveNegar/kavenegar-laravel

      Apr 04, 2020 · Contribute to kavenegar/kavenegar-laravel development by creating an account on GitHub. ... از لینک عضویت ثبت نام و اکانت ...

    11. گیت‌هاب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

      fa.wikipedia.org/wiki/%DA%AF%DB%8C%D8%AA%E2%80%8...

      در ۲۷ ژوئیه ۲۰۰۹، تام ورنر پرستون اعلام کرد که GitHub برای میزبانی ۹۰٬۰۰۰ مخزن عمومی منحصر به فرد رشد داشته ست. در ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۰، گیت‌هاب اعلام کرد که میزبان ۱ میلیون مخزن است و همچنین در ۲۰ آوریل ۲۰۱۱، گیت‌هاب اعلام کرد که میزبان ۲ میلیون مخزن شده‌است. در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۳، گیت ...

      • انگلیسی
      • با هم ، نرم افزارهای بهتری بسازیم (به انگلیسی: Build software better, together)
    12. برای ساخت سایت بر روی گیت هاب شما ابتدا احتیاج دارید تا در github ثبت نام کنید و وارد شوید. سپس در صفحه وارد شده بر روی new repository کلیک کنید و یک پروژه جدید بسازید.

    13. چگونه از Github استفاده کنيم؟

      blog.azaranweb.org/default.aspx?pid=مقالات&NewsID...

      قدم اول: براي GitHub ثبت نام کنيد. اينجاست که بخش آسانش مياد: براي خودت يک حساب با GitHub درست کن از بالاي صفحه ثبت نام کن. بعد از تمام کردن ثبت نام٬ GitHub بهتون اجازه ورود مي ده و شما را به يک news feed خالي ...

    14. ثبت نام در دوره آموزشی آنلاین گیت و گیت هاب سایر قسمت های این دوره آموزشی آموزش git و github – جلسه دوم – ایجاد و ذخیره فایل ها در مخزن git – بخش اول 15 دقیقه

    15. گیت هاب (GitHub) یک میزبانی کد برای مدیریت نسخه است که از Git استفاده می کند و به برنامه نویسان اجازه می دهد با یکدیگر بر روی پروژه کار کنند

      • (4)
    16. ثبت نام رایگان ... آموزش github. Chapter 9. ایجاد github repository و دستورات remote , push. آموزش دستورات clone - pull.

    17. ورود - irDevelopers

      www.irdevelopers.com/fa/User/Login

      GitHub . ایمیل. رمز ... رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ کلیک کنید. من را به خاطر بسپار. ورود. ثبت ...

    18. TensorFlow

      www.tensorflow.org/?hl=fa

      TensorFlow is an end-to-end open source platform for machine learning. It has a comprehensive, flexible ecosystem of tools, libraries and community resources that lets researchers push the state-of-the-art in ML and developers easily build and deploy ML powered applications.

    19. TensorFlow Hub

      www.tensorflow.org/hub?hl=fa

      TensorFlow Hub is a library for the publication, discovery, and consumption of reusable parts of machine learning models. A module is a self-contained piece of a TensorFlow graph, along with its weights and assets, that can be reused across different tasks in a process known as transfer learning.

    20. آموزش کامل گیت، گیت‌ هاب و گیت لب

      faranesh.com/.../16468-learning-git--github--gitlab

      درباره دوره آموزشی. گیت (Git) ابزاری برای بازنگری کد منبع توزیع شده و مدیریت منبع کد است که برای دنبال کردن تغییر فایل‌های کامپیوتری و دنبال کردن کارهای انجام شده روی آنها توسط افراد مختلف به کار می‌رود.

    21. در حالی که خیلی از ما با استفاده از اپلیکیشن دسکتاپ Github به ویرایش کدهای خود می‌پردازیم، توسعه‌دهندگان این وب اپلیکیشن قابلیتی به نام WebFlow را ایجاد کرده‌اند تا با استفاده از آن بتوانید به ...

    22. ngrok چیست و چطور استفاده كنیم · GitHub

      gist.github.com/A-Programmer/d7ad57773b2674fa...

      ثبت نام می كنید از قسمت دانلود نرم افزار مربوط به سیستم عامل خودتان را دانلود میكنید بعد از دانلود نرم افزار آن را از حالت فشرده خارج كرده و در پوشه ای(هر جای سیستم مهم نیست) ذخیره میكنید.

    23. انتشار یک پروژه Visual Studio در GitHub

      barnamenevisan.org/Articles/Article4643.html

      [ جهت مشاهده دوره های درحال ثبت نام کلیک کنید ] ارائه مدارک معتبر آموزشی و ورود به بازار کار . در این مقاله قصد داریم درباره GitHub و نحوه انتشار پروژه ها بر روی آن را بررسی کنیم.

    24. On Demand Training: دوره‌های آموزشی گیت‌هاب

      sokanacademy.com/blog/518/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9...

      Github On Demand Training دانشگاه مجازی گیت‌هاب است به طوری که از طریق آن قادر خواهید بود تا با مباحثی همچون خودِ سرویس گیت‌هاب، گیت‌هاب دسکتاپ، ابزارهای کامندلاین گیت‌هاب، افزونه‌های گیت‌هاب برای ادیتورهای مختلف، گرف ...

    25. gist:3f73e972d2a043895926 · GitHub

      gist.github.com/maysam/3f73e972d2a043895926

      ثبت نام 7033 نفر برای نمایندگی مجلس دهم تا ساعت 15:45 : قو‌های سپید با 3 مصدوم مقابل ذوب‌آهن : 5574 نفر در انتخابات مجلس و 731 در انتخابات خبرگان ثبت نام کرده اند : پای داعش به هند هم باز شد!

    26. ورود / ثبت نام. ... ساختاری به نام Repository یا مخزن ذخیره می‌کند. ... سایر ورژن کنترل‌ها مثل Github ...

    27. راهنمای نصب آنتی ویروس

      downloadkey.ir/learning/ir/win10/register.html

      برای ثبت نام از لایسنس چاپ شده زیر بارکد ، که در داخل جعبه آنتی ویروس بر روی کاور سی دی چسبانده شده است ، استفاده خواهیم کرد .

    28. ثبت نام. ای-میل * رمز عبور * ورود مجدد رمز عبور * لطفا پاسخ سئوال امنیتی را به صورت ...

    29. دستیاران آموزشی - GitHub Pages

      mohsen-khani.github.io/ta-group

      ثبتنام دستیاران آموزشی برای ترم دوم ۹۸۹۹ لطفا فرم زیر را به صورت الکترونیکی تکمیل کنید. پیش از تکمیل فرم نیاز است از طریق جیمیل ثبت نام کنید و از وضعیت گروهها مطلع باشید.

    30. ورود

      www.irdevelopers.com/fa/User/Login?returnUrl=/fa...

      GitHub . ایمیل. رمز ... رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ کلیک کنید. من را به خاطر بسپار. ورود. ثبت ...

    31. گیت هاب چیست؟ - بپرسم

      beporsam.ir/blog/what-is-github

      ثبت نام کنید. در کمتر از یک دقیقه در سایت عضو شوید ؛ دقت داشته باشید نام کاربری باید لاتین(انگلیسی) باشد. اگر در ثبت نام مشکلی دارید ، از طریق صفحه "تماس با ما" مشکل خود را مطرح کنید تا رسیدگی شود.

    32. آموزش پایتون

      pythonlearner.ir

      پایتون | آموزش پایتون | پایتون فارسی. با سلام همان طور که در مقاله 'تغییر کاراکترها با توابع upper و lower و title و capitalize' اشاره کردیم قرار است مشکلی که بعد از استفاده از تابع title() برای حروف بعد از آپاستروف داشتیم را در این مقاله ...

    33. سامانه «شکن» یک تحریم شکن ایرانی و قانونی است که امکان دسترسی به سایت های تحریم شده را بدون نیاز به ابزارهای ناقض حریم خصوصی و امنیت مانند فیلترشکن، وی پی ان و پراکسی به آسانی و برای استفاده شخصی به رایگان فراهم می‌کند

    34. در ابتدا باید نام مخزن خود را وارد کنید: [USERNAME].github.io. برای مثال اگر نام کاربری شما Jake است، نام مخزن شما Jake.github.io خواهد بود. پس از نام کاربری شما می‌توانید توضیحی نیز به مخزن خود اضافه کنید.

    35. اکنون که می دانید GitHub درمورد همه چیز چیست ، آیا شما برای شروع کار آماده هستید؟ به GitHub.com بروید و حتماً پس از ثبت نام صفحات راهنمایی آنها را بررسی کنید.

    36. انجمن ها - IRAN HACK FORUM

      www.iranhack.com/forum

      با ثبت نام درسایت میتوانید با حداکثر امنیت با سایر کاربران و مدیران Chat کنید. سایت و فروم ایران هک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کلیه مطالب سایت صرفا جهت آموزش، پژوهش و ارتقاء امنیت ...

    37. Human Verification - GoUrl

      gourl.io/view/registration

      Human Verification To confirm your request, click a button to prove you're not a Robot -

    38. ثبت نام جدید ADSL 2020. نمایندگی 2020. کسب اطلاعات بیشتر; ارتباط با ما آدرس اصفهان تلفن (09137828144----*مهندس مجتبی قاسمی ایمیل info@adsl2020.ir. Twitter; Facebook; Instagram; GitHub; Dribbble; ثبت نام جدید ADSL 2020: adsl2020.ir.

    39. ثبت نام - ortimes

      ortimes.ir/register

      نام‌نویسی; رمز عبور را فراموش کرده‌اید؟ دسته‌ها. آموزش نرم افزار CPLEX; آموزش نرم افزار CVX; آموزش نرم افزار Gurobi; اخبار بهینه سازی; الگوریتم‌های تجزیه; برنامه ریزی عدد صحیح MIP; برنامه ریزی غیرخطی NLP

    40. آموزش نرم افزار ویژوال استودیو (Visual Studio) به صورت تصویری و رایگان - ویژوال استودیو مجموعه کاملی از ابزارهای توسعه برای ساخت برنامه های کاربردی وب ASP.NET، وب سرویس XML، برنامه های کاربردی دسکتاپ و برنامه های کاربردی تلفن ...

      • (3)
    41. Create New Account - OpenWeatherMap

      home.openweathermap.org/users/sign_up

      Create New Account We will use information you provided for management and administration purposes, and for keeping youinformed by mail, telephone, email and SMS of other products and services from us and our partners.

    42. reactapp وب سایت آموزش جاوااسکریپت، آموزش react، آمورش nodejs، آموزش react native، آموزش graphql، آمورش git و github، آمورش javascript، آموزش برنامه نویسی

    43. آموزش نصب Windscribe در مانجارو - وبلاگ

      repgad.com/blog/آموزش-نصب-windscribe-در...

      برای ثبت نام به این لینک مراجعه کنید. پس از ساخت حساب کاربری و فعال سازی حساب می توانید از این لینک به دانلود نسخه های مورد نظر خود بپردازید.

    44. گیت هاب یا github چیست؟ | وب بلد

      webalad.com/dictionary/what-is-github

      از سیستم کنترل نسخه Git ، از این رو نام GitHub استفاده می کند. پروژه ای که در GitHub برگزار می شود مخزن نامیده می شود. هر کس می تواند در GitHub ثبت نام کند و مخازن خود را ایجاد کند.

      • (4)
    45. 4- لایسنس دریافتی بعد ثبت نام را که با AFAX شروع می شود را در داخل کادر License key وارد کنید . 5- در آخر کلید Activate را بزنید وسپس کلید Done را بزنید تا فعال سازی انجام پذیرد .

    46. DⒺⒺP Learning - alisterta.github.io

      alisterta.github.io/2017-08-16/کورس...

      برای ثبت نام به صورت Audit بایستی به صورت جداگانه هر کدام از کورس های زیر را باز کنید و ثبت نام کنید: شبکه های عصبی و یادگیری عمیق. بهبود شبکه های عمیق عصبی:Hyperparameter tuning, Regularization, and Optimization

    47. مدیران. مدیریت 1. سعید فضل اله زاده مدیریت

    48. دیجی آموزش. میدان ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به پل کردستان، پلاک 52. 021-88888888. Digiamozesh@gmail.com

    1. ارسال نظر
      کد امنیتی رفرش

      بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 314
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 2
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 3
      بازديد ديروز : 50
      بازديد کننده امروز : 1
      بازديد کننده ديروز : 19
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 6
      بازديد هفته : 177
      بازديد ماه : 2,341
      بازديد سال : 17,398
      بازديد کلي : 116,879
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.21.244.231
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ مرد از مسیح و آرش
    • سازمان گسترش و نوسازی
    • کارتون تیتان ها به پیش به زبان فارسی
    • عاشق میکشی و تکیه بر می میکنی
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    • بزرگترین کانال لینکدونی گروه
    • کانال تلگرام عکس
    • دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده
    • دانلود رمان سفر به دیار عشق اندروید،pdf،ایفون
    • خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید
    مطالب پربازدید
    • گروه واتساپ رقص
    • جواب فعالیت درس 8 دفاعی نهم
    • دانلود بازي بزرگسالان براي کامپيوتر
    • بازي بزرگسالان پازل
    • بازي بزرگسالان 18
    • بازي بزرگسالان
    • بازي بزرگسالان آنلاين
    • نازنینا ناز تا کی میکنی
    • دانلود فيلم بزرگسالان
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ دل من دنیا رو شناختی
    • تبریک روز معلم
    • دانلود رمان سفر به دیار عشق اندروید،pdf،ایفون
    • سیستم فروش پارس خودرو
    • عضویت در کانال رقص تلگرام
    • نازنینا ناز تا کی میکنی
    • راهنمای خرید بهترین و دوست داشتنی ترین هدیه برای آقایان
    • تعداد فیلمهای قبل از انقلاب
    • آی ننه من میخوام برم آی ننه تورو بخدا بابام طلب کن تا بیاد
    • متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟