در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
لینک های دوستان
بلوک راست
فیکس
بلوک وسط
تبلیغات

متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟

55 بازدید پنجشنبه 1399/03/01
لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. در مقابل خیانت همسر چگونه رفتار کنیم؟

      irnak.com/سبک-زندگی/روابط-عاطفی...

      متوجه خیانت همسرم شدم ، چجوری رفتار کنم؟ همیشه خیانت موضوعی بسیار دردناک است و برای زوجین ساده نیست که بعد از خیانت کنار هم بمانند.

    2. زندگی مشترک پس از خیانت هم ممکن است؟ متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟ تازمانی که از خیانت همسرتان مطمئن نشده اید نباید رفتاری شک برانگیز انجام دهید ولی بعد از ثابت شدن رفتار او بایستی برای حفظ خود و انجام بهترین ...

    3. خیانت,خیانت به همسر,خیانت از طرف همسر,روانشناسی,روانشناسی زناشویی,زناشویی,کلیک نیوز,اعمال بعد از خیانت,نکات بعد از ازدواج,از خیانت همسرتان جلو گیری کنید!,چگونه با همسر خیانتکار برخورد کنیم؟,متوجه خیانت همسرم شدم ...

    4. ممکن است متوجه نشوید که آماده دریافت مشاوره و یا قضاوت دیگران نیستید. اگر دوستان نزدیک خود را در مورد خیانت شریک زندگی تان مطلع میسازید، مطمئن شوید که این کار را با احتیاط انجام می دهید.

    5. با دختری که ۲۳ سال داره و میدونه همسرم متاهله ارتباط داره. متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟ با همسرم صحبت کردم و گفتم داستان خیانت و میدونم و اذیتم. انکار کرد و گفت:

    6. خیانت از طرف همسر - ycyp.rozblog.com

      ycyp.rozblog.com/tag/خیانت-از-طرف-همسر

      خیانت,خیانت به همسر,خیانت از طرف همسر,روانشناسی,روانشناسی زناشویی,زناشویی,کلیک نیوز,اعمال بعد از خیانت,نکات بعد از ازدواج,از خیانت همسرتان جلو گیری کنید!,چگونه با همسر خیانتکار برخورد کنیم؟,متوجه خیانت همسرم شدم ...

    7. رفتارهایی که خیانت همسر را می رساند!!

      www.beytoote.com/wedlock/tafahom/behaviors-would...

      اما برعکس رفتار همسران خیانت کار باهوش ، همسران خیانت کار دیگری هستند که رفتاری بسیار فاحش دارند و به سادگی متوجه می شوید که در حال خیانت به شما هستند.

    8. چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم؟

      nikhamrah.com/family/چگونه-خیانت...

      سلام .خیلی نیاز داشتم با یک غریبه صحبت کنم .من و همسرم عاشق هم هستیم میپرسمتش از دوست داشتن .پارسال تابستون متوجه شدم توی دایرکت اینستا گرامش ب یک خانمی پیام داده و د جواب یک استوریش گفته همه ی مرد ها مثل هم نیستن ب دور و ...

    9. ،پسرم و از سن قانونی گذشتم و بچه بزرگ خانواده،6ساله که متوجه خیانت مادرم ب پدرم شدم،پدرم یک کارمند دولته و مادرم خانه دار،متاسفانه تفاوت سنیشون 15 ساله و مادرمو بیش از اندازه دوس دارم به همین ...

    10. با هاش قطع رابطه کنم هم دوسش دارم هم بخاطر دخترم اما نمیدونم چطوری با خیانت زنم کنار بیام. متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟ - نمناک. بعد از خیانت همسر ، برخورد با خیانت همسر ...

    11. متوجه خیانت زنم شدم و با توجه اختلافهای زیادی که باهم داریم چجوری رفتار کنم؟ ۰۹:۴۴, ۱۳۹۷-۰۴-۰۷ ۱۷۴۴۸ ۲ ۵ دیدگاه

    12. علائم خیانت در مردان متأهل چیست؟ چقدر نشانه های خیانت در شوهران را باید جدی گرفت؟ چه تغییرات در حالات و رفتار مردان میتواند علامت خیانتکار بودن آنها باشد؟مشاوره چه کمکی به زنان برای کشف علائم خیانت همسرشان و نحوه صحیح ...

    13. خیانت همسر سلام، وقت بخیر پسری هستم 28 ساله که مدت 2 ساله با دختری عقد کردم که پس از گذشت این مدت زمان که رابطه خوبی هم بین ما نبوده متوجه شدم که خانمم توی تمام این مدت با پسری در ارتباط بوده و با هم رابطه هم داشتن، حالا که ...

    14. با فرد خیانت کار چگونه رفتار کنیم؟

      www.yjc.ir/fa/news/5312322/با-فرد-خیانت...

      من خودم به همسرم خیانت کردم و واقعا پشیمونم چون بعد از اینکه متوجه شد و تنهام گذاشت تازه فهمیدم که چقدر دوسش دارم و بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

    15. چطور رابطه ام را با همسرم بهتر كنم ؟ - - چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟

    16. وقتی متوجه خیانت همسرم شدم، باید چه کنم؟! یکشنبه، 10 تیر 1397 کد خبر 9216 ساعد نیوز: گاهی اوقات زوج ها می توانند بر مصائب ناشی از خیانت فائق آمده و رابطه ی خود را مانند قبل و یا حتی بهتر، بازسازی کنند.

    17. بعد از خیانت همسر چگونه رفتار کنیم؟ 6 0 زندگی با یک همسر خیانت کار شاید یکی از سخت ترین کارهایی باشد که تا به حال مجبور به انجام آن بوده اید.

    18. راه برخورد با خیانت همسر | آسمونی

      www.asemooni.com/15480/the-betrayal-of-a-spouse

      الان بعد از سه ماه با وجود اینکه از هیچ چیزی دریغ نکردم متوجه شدم همسرم که از نظر من بهترین مرد دنیا بود بهم خیانت کرده داٸم حرفای که به اون خانم زده بود جلوی چشمم گفته بود بیا صیغه ات کنم از قبل ...

      • (1)
    19. مشاوره بعد از خیانت - مشاوره 24

      moshavereh24.com/tag/مشاوره-بعد-از...

      سوال: سلام. مردی هستم ۴۵ ساله و همسرم ۳۷ ساله دارای ۲ فرزند دختر هستیم.خانمم چندوقت پیش با آقایی رابطه داشت که من اتفاقی متوجه شدم وقتی من متوجه شدم ابراز پشیمونی کرد و گفت که گول خورده و اون آقا قصد سواستفاده ازش داشته ...

    20. با خیانت همسرم چگونه رفتار کنم؟ آسیب های خیانت بسیار گسترده و وسیع است. کاملا طبیعی می باشد که تحمل زندگی با همسری که خیانت کرده است ممکن نیست. اغلب بسیاری از زوجین تصمیم به جدایی و طلاق می گیرند.

    21. سلام خانم دکتر شادو سلامت باشین من34 ساله شوهرم 46 دارای3فرزندپسر خودم خانه دار همسرم بارنامه نویس گوشیه همسرم رمز گذاریه ولی نمیدونه رمزشو بلدم چندماه پیش متوجه خیانتش شدم از اون روز به بعد هیچ پیامی بینشون رد وبدل نشده ...

    22. - نقص های خودتان را نیز ببینید: باید بتوانیم در رابطه ای که در آن خیانت رخ داده منصفانه رفتار کنیم و تنها فرد خیانتکار را مقصر ندانیم، بلکه به دنبال مشکلات و نواقص خودمان هم باشیم.

    23. چگونه خیانت همسرم را ببخشم و فراموش کنم ؟ راه ها چگونه خیانت همسرم را ببخشم و فراموش کنم اگر همسرتان به شما خیانت کرده است این کارها را انجام دهید باید به این مسئله دقت کنیم از آنجایی که درون هر یک از ما بسیار پیچیده است ...

    24. این مردان به شما خیانت می‌کنند

      musicdaydl.rozblog.com/post/149/این-مردان-به...

      متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟ - نمناک. خیانت آسیب بزرگی را به پیکره زندگی زناشویی شما وارد می کند و می تواند بنیاد خانواده را از هم مراحلی که برایتان خواهیم گفت شما را در این مسیر ...

    25. چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته ...

      • (16)
    26. اگر چه بهتر است در اجتماع با سليقه همسر خود رفتار كنيد ولي شما به عنوان زني جذاب، خوش تيپ، باوقار، باعزت نفس بالا، شيك و مرتب سبب اعتماد به نفس بالاي شوهر خود خواهيد شد.

    27. من یه خانمه ۴۳ساله هستم ۲۲ساله ازدواج کردم دوتا بچه دارم حدود شش ماه پیش متوجه خیانت همسرم شدم ، اون با یکی از زنهای فامیل که متاهل هست رابطه داشته ، باهاش صحبت کردم ، گفت اشتباه کرده ودیگه هیچ ...

    28. اگر شما نیز قربانی خیانت همسر شده‌اید احتمالاً فشار روحی شدیدی را تحمل میکنید و قدرت تصمیم گیری مثل قبل نخواهید داشت.

    29. چند روزه که متوجه خیانت همسرم شدم. چند روز قبل گوشیشو برداشتم و پیام های واتساپشو ریکاوری کردم. متوجه شدم با یکی از دوستای خانوادگیمون ( خدا لعنتش کنه که زندگیمو خراب کرد) رابطه ی نامشروع داشته.

    30. سلام خانمی هستم ۳۳ ساله .از ازدواجم ۱۵ سال میگذره یه دختر ۱۲ ساله دارم .سال ۹۴ متوجه خیانت همسرم با یکی از همکارهاش شدم البته ناگفته نماند همسرم هر روز سر یک ساعت مشخص مثل اوایل ازدواجمون میاد ...

    31. زندگی مشترک پس از خیانت هم ممکن است

      www.bartarinha.ir/fa/news/76883/زندگی...

      اگر یک مرد با زنی غیر از همسر خود در ارتباط باشد، از نگاه عموم خیانت محسوب می‌شود اما اگر همین مرد مدارکی را برای مشروع بودن رابطه‌اش ارائه کند، ازدواج دوم است و از نگاه قانون دیگر خیانت نیست.

    32. سلام دوستان دختری هستم زیر 25 سال که 1 ماهه نامزد کردم . من به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد میخواستم بدونم چطور باید باهاش رفتار کنم آیا منع اون از پا کار درستیه یا نه؟

    33. من. جندوقته متوجه خيانت همسرم شدم،به ونااميدي كه فكرميكنم تلافي. كردنه وحسادت اونوبرانكيختن العذاب بكشه،همش ازخداميخوام نذاره أين اشتباه روبكنم

    34. من ۳۲سال و همسرم ۳۶سال داره و ۱۱سال پیش ازدواج کردیم.سه تا بچه داریم.۱۵سال پیش با اقایی دوست شدم که برای اولین بار رابطه ی جنسی را به زور وخشونت وار عقب بامن برقرار کرد.بعد از مدتی متوجه شدم که ...

    35. در صورتی که متوجه خیانت همسرم شوم چه طور می توانم از او شکایت کنم؟ برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

    36. چکار کنم که همسرم چشم چرانی نکند؟ – مای مشاور

      my-moshaver.ir/چکار-کنم-که-همسرم-چشم...

      چند وقت پیش من متوجه خیانت همسرم به خودم شدم و با شما هم مشورت کردم و البته راجع بهش با همسرم صحبت کردیم و ایشون شدیدا اظهار ندامت و پشیمونی و ناراحتی کرد و گفت که سرش به سنگ خورده و بیدار شدن و ...

    37. همسرتان درحال خیانت به شماست، اگر...

      www.bartarinha.ir/fa/news/558760/همسرتان...

      من سال 84 ازدواج کردم و بعد از یکسال متوجه خیانت همسرم شدم. البته هیچوقت نفر سوم رو با چشم ندیدم، یعنی نخواستم که ببینم و با خودم مقایسه اش کنم.

    38. لذا اگر همسری به همسر خود شک کند که خیانت میکند از روی حسادت نیست بلکه رفتار با نامحرامان و پوشش همسر خود را میبیند و شک میکند و ۷۰ درصد هم درست فکر میکند و به واقعیت میپیوندد .

    39. خیانت زن جوان به همسرش: دوست همسرم گفت اگر رابطه مان را قطع کنی ... ۰۴ / ۱۰ / ۱۳۹۶ ۳۳۱۳۳ دانلود ویدئو ۱۹ ۱

    40. یادداشت روز جناب وکیل : وکیل و مدرس حقوق خانواده

      fathlawyer.com/category/یادداشت-روز-جناب...

      متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟ این نوشته نوسط وکیل خانواده تنظیم شده است .تازمانی که از خیانت همسرتان مطمئن نشده اید نباید رفتاری شک برانگیز...

    41. علل خیانت زن و خیانت شوهر

      www.asemooni.com/56642/the-causes-of-infidelity...

      سلام منم ی زن خیانت دیده ام همسرم الان هشت ساله به طرق مختلف داره بهم خیانت میکنه فقط به خاطر بچه هام وترس از طلاق وجدایی دارم زندگی میکنم بارها باهاش صحبت کردم ولی در کمال پررویی این عمل رو حق ...

    42. Jan 13, 2017 · جهت مشاوره و ارتباط مستقیم با کارشناس این برنامه ، آقای دکتر امیرمهرداد خسروی لینک زیر را کلیک فرمایید http ...

      • 14.4K
      • Imana Tv
      • 17 min
    43. سلام به همه دوستان حدود 5 ماه پیش به طور اتفاقی موبایل شوهرم را دیدم و متوجه شدم با خانمی sms های تاحدودی بی شرمانه رد و بدل شده.حال خیلی خیلی بدی داشتم و بعد از اینکه از شوهرم توضیح خواستم گفت که این خانم کسی بوده که شوهرم 11 ...

    44. وقتی متوجه خیانت همسرم شدم، چه کنم؟ متوجه خیانت همسرم شدم، چجوری رفتار کنم؟ ...

    45. من 27 سالمه و شوهرم 31 سال ،5 ساله ازدواج کرديم و یک پسر 2 ساله دارم. همسرم دکترا داره و من دانشجو دکتري هستم و هر دو کارمند بخش خصوصي در دو شرکت متفاوت هستيم.

    46. من هم بعد از گذشت 12سال از زندگی مشترکمان وبا داشتن 3فرزند متوجه خیانت همسرم شدم وفهمیدم که با زن دیگری ارتباط داردعلت رادر خودم جستجو کردم بعضی از روابط ضعیف شده را تقویت کردم وبه خاطر بچه ...

    47. نویسنده: بهناز شیبانی نوقابی ، روانشناس بالینی، زوج درمانگر، درمانگر اختلالات و انحرافات جنسی و اعتیاد های رفتاری بعضی از ما با این که جایی طبابت نمی کنیم اما فوق تخصص داریم. با یک نگاه زیرچشمی، فردی را از بالا تا پایین ...

    48. - من هم خیانت کنم - از آن زن- دزد زندگی و بچه‌هایم- انتقام بگیرم - به همسرم آسیب جدی برسانم. این کارها نیز از روی هوای نفس است زیرا هیچ کدام از آنها مورد پسند عقل دوراندیش نیست.

    49. ۷ رفتار زشت در زندگی که خیانت به همسر است! ۷ اقدام ناشایست در زندگی زناشویی وجود دارند که روانشناسان آنها را معادل خیانت به همسر خوانده‌اند.

    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ مرد از مسیح و آرش
    • سازمان گسترش و نوسازی
    • کارتون تیتان ها به پیش به زبان فارسی
    • عاشق میکشی و تکیه بر می میکنی
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    • بزرگترین کانال لینکدونی گروه
    • کانال تلگرام عکس
    • دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده
    • دانلود رمان سفر به دیار عشق اندروید،pdf،ایفون
    • خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید
    مطالب پربازدید
    • گروه واتساپ رقص
    • جواب فعالیت درس 8 دفاعی نهم
    • دانلود بازي بزرگسالان براي کامپيوتر
    • بازي بزرگسالان پازل
    • بازي بزرگسالان 18
    • بازي بزرگسالان
    • بازي بزرگسالان آنلاين
    • نازنینا ناز تا کی میکنی
    • دانلود فيلم بزرگسالان
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    مطالب تصادفی
    • نمونه سوالات کامل ریاضی ششم +همراه با پاسخ
    • ننه تورا بخدا بابام طلب کن تا بیا بلال. بلال
    • دانلود آهنگ دلت گرمه دلم آروم نداره موندنت واقعا محاله
    • دانلود موزیک ویدیو بلک پینگ
    • دانلود رمان جذاب و زیبای رز سرخ
    • دانلود آهنگ امیر تتلو به نام شب که میشه
    • ساخت حساب در github.com
    • عجیب ترین تماس تلفنی با پلیس آمریکا
    • داستانی درمورد ضرب المثل فضولی را بردند جهنم گفت هیزمش تر است
    • دلنوشته های دلگرمی