در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
بلوک راست
فیکس
بلوک وسط
تبلیغات

مردها عاشق این زن ها هستند!

34 بازدید پنجشنبه 1399/03/01
لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد. جالب است بدانید که مردها به دنبال خصوصیاتی عمیق تر، اساسی تر و پایدارتر هستند که بنا به دلایلی زن ها تصمیم می گیرند در خود ...

    2. حقیقت این است که خانمها به گروه ویژه ای از خصوصیات اخلاقی مردها علاقمند هستند و طبیعتا بـسـمت کسانی کشیده می شوند که آن ویژگی ها را دارا باشند. در این قسمت 7 مورد از این ویژگی های "ایده آلیستی" و ...

    3. عضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زنها بازی‌های ذهنی انجام دهند. اگر از خودتان می‌پرسید که بازی‌های ذهنی چه هستند، باید بگوییم که این بازی‌ها انواع مختلفی دارند ولی همه آنها یک ویژگی دارند: فرستادن سیگنال‌های ...

    4. نشانه های عشق شدید مردان به زنان

      www.beytoote.com/psychology/zanashoe/love3-women...

      مردها اصولا صبح تا شب در بيرون از خانه مشغول كار هستند اما در زماني كه در منزل هستند مي‌توانند كارهاي كوچكي را انجام بدهند كه نشانه‌‌ها و نتايج خوبي را همراه دارد.

    5. مردها عاشق زنهایی هستند که به راحتی آنها را به دست نیاورند. بارها در فیلمها این موضوع را دیده‌ایم و حتی در زندگی واقعی هم می‌بینیم که مردها دوست دارند زنهایی را به دست بیاورند که از بقیه متفاوتند.

    6. گفتگو: چرا مردها عاشق پستان زن‌ها هستند

      goftegu.blogspot.com/2015/06/blog-post_22.html

      چرا مردها عاشق پستان زنها هستند ماه مبارک رمضان است و بر مردان مسلمان هیز روزه‌دار واجب است که چشمشان را درویش کنند و از رصد پستی و بلندی اندام خانم‌ها پرهیز کنند، اما مگر می‌شود؟!

    7. مردان عاشق این رفتارهای زنان هستند

      www.abartazeha.com/news/176599/مردان...

      مردان عاشق یک سری از خصوصیات و رفتارهای زنان هستند و هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد و باعث ...

    8. چرا مردها به زن‌ها نیاز دارند؟!

      www.afkarnews.com/بخش-اجتماعی-5/289225...

      مردها عاشق این هستند که قدم هایی را که به جلو بر می دارند ببینید و به دلیل تلاش هایشان، آنها را تشویق کنید. ۶. زمانی که یک مرد صحبت می کند، تصور می کند مهمترین سخنان روی زمین را به زبان می آورد.

    9. در این مقاله، کارشناسان این خواسته ها را با مثالهایی برای ما توضیح می دهند. پس شما می توانید آنها را به کار ببندید. 1- حس حمایت مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند.

    10. بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زنها بازی‌های ذهنی انجام دهند. اگر از خودتان می‌پرسید که بازی‌های ذهنی چه هستند، باید بگوییم که این بازی‌ها انواع مختلفی دارند ولی همه آنها یک ویژگی دارند: فرستادن سیگنال‌های ...

    11. مردها یک سری از رفتارها را از خود بروز می‌دهند که نشاندهند‌ه‌ی عشق‌شان به یک زن است. در ادامه این نشانه ها را به شما می گوییم.

    12. Apr 04, 2020 · چرا زن ها از مردها متنفر می شوند؟ ... راه های عاشق کردن پسر - Duration: ... مردان در آرزوی داشتن این زنان هستند ...

      • 14.5K
      • Mina Alizadeh
      • 5 min
    13. پژوهشی در سال ۲۰۱۴ نشان داد: مردها بیشتر خواهان زن‌هایی هستند که دور از دسترس به‌نظر می‌رسند و به‌راحتی پاسخ مثبت نمی‌دهند. اما این مسئله در هر شرایطی صدق نمی‌کند.

    14. ویژگی های زن ایده آل مردها مرد ها از زنان پر حرف و وراج خوش شان نمی آید مرد ها دوست ندارند در قبال هر سوالی که از زن خود می پرسند، یک سخنرانی طولانی مدت بشنوند. زنان معمولاً عاشق حرف زدن هستند.

    15. پاسخ به این سوال تا حدی به یک عامل بستگی دارد: اینکه زن هستید یا مرد. البته، این خیلی کلی‌گویی است اگر بخواهیم بگوییم گه «زنها عاشق خرید کردن هستند ولی مردها نیستند».

    16. اغلب مردها در ارتباط داشتن با آدم های تازه و شرایط تازه کمی مشکل دارند. آن ها دوست دارند، زن شان روابط اجتماعی خوبی داشته باشد و آن ها را در پیوند زدن به این اجتماع یاری دهد.

    17. بوی خوش غذا احساسی خوب و آرامش بخش به انسان می دهد. علاوه بر این، مردان از این که زن مورد علاقه آن ها خود آشپزی کرده و یک دستور پخت غذایی بسیار پیچیده را یاد گرفته احساس خوشحالی می کند.

    18. مردان عاشق این زنان می شوند!! - پیمان حاضر

      peymanhazer.com/2018/01/16/مردان-عاشق...

      مردان عاشق این زنان می شوند!! یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد. با پیمان حاضر در ادامه مطلب ...

    19. واقعا چرا مردها عاشق زن‌ها می‌شوند؟!

      seemorgh.com/entertainment/whats-up/learn-more/...

      خنده‌ی آنها و دیدن اشک شادی یا غم آنها، روح ما را نوازش می‌کند. زنها، از نظر مردها اعجاب انگیز ترین موجودات خلقت هستند و همیشه هم خواهند بود.

    20. اگر برای عاشق کردن مردها روی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حساب باز می‌کنید. احتمالاً به کارهایی مثل: در دست گرفتن یک ضبط صوت مانند: لوید دابلر (هنرپیشه) برای نشان دادن عشق فکر می‌کنید.

    21. مردها عاشق این اندام زنانه هستند

      www.berooztarinha.com/مردها-عاشق-این...

      مردها عاشق این اندام زنانه هستند دوست داريد بدانيد که از نظر مردها واقعاً کدام شکل بدن جذاب‌تر است؟ ممکن است ناراحت شويد، چون اين چيزي نيست که انتظار شنيدنش

    22. بازی ذهنی به رفتارهای عمدی گفته می‌شود که با هدف خاصی صورت بگیرد. به گزارش آلامتو و به نقل از مردمان؛ بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زنها بازی‌های ذهنی انجام دهند.

      • (4)
    23. در زیر ۸ نشانه که یک زن عاشق مردی شده است را می‌خوانیم: ۱- همیشه همراه و همگام با شما است. از نشانه های یک زن عاشق این است که ناگهان متوجه می‌شوید که او همه جا حضور دارد.

    24. زنان و دختران از کدام مردها خوششان می آید؟

      www.samatak.com/marital/marriage/which-men-liked...

      مطمئن باشید این کارتان رابطه را تا حد زیادی جلوتر خواهد برد. 15. بعضی وقت‌ها واقعاً حس و حال بدی داریم. مردها فکر می‌کنند زنها همیشه به دنبال جلب توجه هستند اما گاهی واقعاً حس و حال خوبی نداریم.

    25. مردها عاشق عینک زدن یک زن هستند و این یک واقعیت است. اگر مرد شما معتقد است عینک بهتان می‌آید این حرف را جدی بگیرید و فکر نکنید شما را دست می‌اندازد، چرا که مطمئنا برایش جذاب است.

    26. آقایان از چه اندامی خوششان میآید

      www.delgarm.com/marriage/engagement,-marriage-and...

      آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟ نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.

    27. مردان عاشق ازدواج با این زنان هستند

      article.tebyan.net/439799/مردان-عاشق...

      زیبایی به ظاهر آدم ها نیست آن چیزی که یک زن را زیبا و جذاب می کند خصوصیات اخلاقی اوست.ما در اطرافمان زنان زیادی را می شناسیم که بسیار مهربان، دلسوز و احساسی هستند اما آیا این موارد زنان را ایده آل می کند؟!

    28. مردها عاشق این ۱۰ مدل مو هستند عکس

      fun.akaup.com/fun/visua/news201783011203714424.html

      مردها عاشق این ۱۰ مدل مو هستند عکس آکاایران: از آنجایی که معمولا مردها متوجه جزئیات زیاد بخصوص در مورد مدل موی شما نمی شوند، جالب است بدانیم چه مدل هایی در چشمشان دلپذیر به نظر می رسد.

    29. مرد عاشق واقعی این 8 نشانه را دارد!!

      seemorgh.com/lifestyle/relationship/marital...

      مردها خیلی مراقب هستند که رفتاری از خود نشان ندهند که در نگاه دیگران، ضعف تلقی شود. اما وقتی عاشق هستند، این نگرش عمیق و ذاتی معمولا از دست می‌رود و اهمیتی هم به آن نمی‌دهند!

    30. این مردها، برای جلب توجه هر کاری می کنند حتی ممکن است تا مدت ها با ژست عاشق شکست خورده سر کار نروند، به تغذیه ...

    31. بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زن ها بازی های ذهنی انجام دهند‎ بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زن ها بازی های ذهنی انجام دهند. اگر از خودتان می پرسید که بازی های ذهنی چه هستند، باید بگوییم که این بازی ها ...

    32. چرا مردها از حرف زدن زن ها فرار میکنند؟

      amuzeshiha.rozblog.com/post/67/چرا-مردها-از...

      بیشتر زوج ها در برقراری ارتباط کمی دچار نوعی مشکل هستند، نوعی مشکل ساختاری که به جنس زن و مرد بر می گردد؛ زن ها عاشق سخن گفتن و شنیده شدن هستند و مردها نیز از این رفتار فراری اند و اهل سکوت.چرا مردها از حرف زدن زن ها فرار ...

    33. "مردان عاشق" هم به همسرشان خیانت می کنند!

      www.yjc.ir/fa/news/5331970/مردان-عاشق...

      اغلب مردها زمانی که عاشق همسرشان هستند، خیانت می کنند هیچ چیز به اندازه دوست داشته نشدن نمی‌تواند یك زن را ویران كند.

    34. هوش و شاید هم اندامی زیبا هست که عاشق زنی می شوند؟ کدامیک از این خصوصیات زنانه در خانم ها باعث می شود مردی و آیا فکر می کنید مردان شیفته لبخند و بوی خوش عطر را در آکا ببینید

    35. مردها خیلی مراقب هستند که رفتاری از خود نشان ندهند که در نگاه دیگران، ضعف تلقی شود. اما وقتی عاشق هستند، این نگرش عمیق و ذاتی معمولا از دست می‌رود و اهمیتی هم به آن نمی‌دهند!

    36. خانم ها عاشق این هستند که طرف ... تماشا کنید چه ... بعضی از مردها عاشق زن‌های آرام ...

    37. همه مردها فارغ از آن که تا چه حد فروتن باشند عاشق این هستند که دختر مورد علاقه شان آن ها را تحسین کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حس مهم بودن را در او ایجاد کنید که اگر در میان جمع ...

    38. مردها خیلی مراقب هستند که رفتاری از خود نشان ندهند که در نگاه دیگران، ضعف تلقی شود. اما وقتی عاشق هستند، این نگرش عمیق و ذاتی معمولا از دست می‌رود و اهمیتی هم به آن نمی‌دهند!

    39. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد. جالب است بدانید که مردها به دنبال خصوصیاتی عمیق تر، اساسی تر و پایدارتر هستند که بنا به دلایلی زن ها تصمیم می گیرند در خود ...

    40. جالب است بدانید که مردها به دنبال خصوصیاتی عمیق تر، اساسی تر و پایدارتر هستند که بنا به دلایلی زن ها تصمیم می گیرند در خود نشان ندهند — حداقل در ابتدای رابطه و گاهی اوقات هم خیلی دیر این ...

    41. مردان عاشق چه زن هایی می شوند؟!

      ravanpezshk.akairan.com/khanevadeh/ezdevaj1/news...

      آکاایران: یک سری خصوصیات بین مردان مشترک است یکی از آنها برخی معیار های عاشق شدن است.جالب است بدانید که مردها به دنبال خصوصیاتی عمیق تر، اساسی تر و پایدارتر هستند که بنا به دلایلی زن ها تصمیم می گیرند در خود نشان ندهند.

    42. مردها به رانندگی زن ها حسودی می کنند

      jamejamonline.ir/fa/news/683527/مردها-به...

      این را قبول دارید که می گویند زنان عامل بسیاری از تصادف ها هستند؟ آقایان به ما حسودی شان می شود!(با خنده).شاید قبلا این طور بوده اما امروز زنان خیلی با دقت تر از آقایان رانندگی می کنند.

    43. Apr 02, 2020 · چرا زن ها از مردها متنفر می شوند؟ ... میکنه و عاشق شنیدنش هستند - Duration: 5:36. ROXANA AFSHAR 183,428 views. 5:36. برای پیشرفت این 10 ...

      • 18.4K
      • Mina Alizadeh
      • 5 min
    44. خانم ها! آقایان عاشق این خصوصیات در زنان هستند حس اعتماد در مردها و زندگی استرس‌زا و خصوصیات زنانگی و آیین همسرداری و مردان جذاب‌ را در آکا ببینید

    45. اول از همه مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف بسیاری از خانم ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند.

    46. مردها هرگز عاشق این زن ها نمی شوند :: تا آسمان

      del-negar94.blog.ir/post/مردها-هرگز-عاشق...

      مردها هرگز عاشق این زن ها نمی شوند دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۹ ق.ظ مرد ها از زنان پر حرف و وراج خوش شان نمی آید

    47. زنان عاشق این سری مردها نمی شوند!!

      aroosi.akaup.com/marriage/hamsar/news201671021415350710.html

      زنان عاشق این سری مردها نمی شوند!! با همه چیز موافقید؟ به گزارش آکا ایران درست است که زن ها تایید شدن را دوست دارند، اما آنها با

    48. مردها عاشق این ۱۰ مدل مو هستند عکس

      fun.akairan.com/fun/visua/news201783011203714424.html

      مردها عاشق این ۱۰ مدل مو هستند + عکس آکاایران: از آنجایی که معمولا مردها متوجه جزئیات زیاد بخصوص در مورد مدل موی شما نمی شوند، جالب است بدانیم چه مدل هایی در چشمشان دلپذیر به نظر می رسد.

    49. بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زنها بازی‌های ذهنی انجام دهند‎ بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زنها بازی‌های ذهنی انجام دهند. اگر از خودتان می‌پرسید که بازی‌های ذهنی چه هستند، باید بگوییم که این ...

    50. مردها عاشق چه زنی می شوند

      www.tanzimkhanevadeh.ir/posts/1540/مردها-عاشق...

      مردها عاشق چه زنی می شوند،زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اما این خصوصیات کدامند؟

    1. ارسال نظر
      کد امنیتی رفرش

      بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 314
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 4
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 55
      بازديد ديروز : 71
      بازديد کننده امروز : 21
      بازديد کننده ديروز : 25
      گوگل امروز : 5
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 635
      بازديد ماه : 635
      بازديد سال : 18,403
      بازديد کلي : 117,884
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.221.147.98
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ مرد از مسیح و آرش
    • سازمان گسترش و نوسازی
    • کارتون تیتان ها به پیش به زبان فارسی
    • عاشق میکشی و تکیه بر می میکنی
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    • بزرگترین کانال لینکدونی گروه
    • کانال تلگرام عکس
    • دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده
    • دانلود رمان سفر به دیار عشق اندروید،pdf،ایفون
    • خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید
    مطالب پربازدید
    • گروه واتساپ رقص
    • جواب فعالیت درس 8 دفاعی نهم
    • دانلود بازي بزرگسالان براي کامپيوتر
    • بازي بزرگسالان پازل
    • بازي بزرگسالان 18
    • بازي بزرگسالان
    • بازي بزرگسالان آنلاين
    • نازنینا ناز تا کی میکنی
    • دانلود فيلم بزرگسالان
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    مطالب تصادفی
    • خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید
    • اهنگ بلک پینک kiss and makeup
    • کانال تلگرام آموزش رقص
    • کانال دانلود فیلم و سریال تلگرام
    • بازي بزرگسالان پازل
    • دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام اشتیاق
    • دانلود آهنگ انسانهای اولیه پوریا پوتک
    • نرم افزار چک کن پروفایل تلگرام
    • داستانی درمورد ضرب المثل فضولی را بردند جهنم گفت هیزمش تر است
    • دانلود رایگان فیلم آهوی پیشونی سفید 2