در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
لینک های دوستان
بلوک راست
فیکس
بلوک وسط
تبلیغات

ایا سردار سلیمانی شهید شده است

38 بازدید پنجشنبه 1399/03/01
لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. آیا سردار سلیمانی در سوریه شهید شده است

      asr-mag.com/آیا-سردار-سلیمانی-در...

      آیا سردار سلیمانی در سوریه شهید شده است ؟ برخی رسانه‌های منطقه در روزهای اخیر گزارش داده بودند که سردار سلیمانی در جریان حملات سه شنبه شب اسرائیل به حومه آیا سردار سلیمانی در سوریه شهید شده است ؟

    2. آیا سردار سلیمانی زخمی شده است ؟ - سایت العربیه مدعی شد که طبق خبر های رسیده سردار سلیمانی به شدت زخمی شده است یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

      • رهبر انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: از آمریکا انتقام سختی خواهیم گرفت!
        aparat.com
      • رهبر انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: از آمریکا انتقام سختی خواهیم گرفت!
        youtube.com
      • (فوری) جانشین سردار سلیمانی مشخص شد.
        youtube.com
      • بازتاب سخنان عجیب ظریف در فاکس نیوز!
        youtube.com
    3. آیا سردار سلیمانی شهید شده است ؟ | همیار خاص

      hamyarkhas.ir/index.php?threads/آیا-سردار...

      آیا سردار سلیمانی شهید شده است ؟ سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید اعلام سه روز عزای عمومی در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی در پی حملات تروریستی آمریکا

    4. در ادامه نماهنگی از مراسم تعویض سنگ مزار سپهبد شهید سلیمانی توسط فرزندانش را مشاهده می‌کنید که در سحرگاه یکشنبه در کرمان ثبت و ضبط شده است. بنابه وصیت سردار شهید سلیمانی نوشته روی سنگ بایستی ...

    5. در ایم مطلب قصد داریم بگوییم داماد سردار سلیمانی کیست آیا او نیز شهید شده است؟ سوالات زیادی در اینباره مطرح می شود که برای پاسخ به آنها هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. پاسخ به اینکه داماد سردار سلیمانی کیست و بیوگرافی ...

    6. آیا داماد سردار سلیمانی هم شهید شده است؟

      www.shomanews.com/بخش-سیاسی-فوری...

      آیا داماد سردار سلیمانی هم شهید شده است؟ منابع عراقی: داماد سردار قاسم سلیمانی هم در حملات صورت گرفته به کاروان فرمانده سپاه قدس، به شهادت رسید

      • (89)
    7. سردار حاج قاسم سلیمانی. 46-45 روز کسی نمی دانست قاسم سلیمانی زنده است یا شهید شده. در آن زمان هم فرمانده گردان بود که مجروح شد.

    8. به گزارش اسپوتنیک به نقل از منابع خبری در عراق، در حملات بالگردهای آمریکایی به کاروان سردار سلیمانی، فرمانده سپاه، داماد سردار قاسم سلیمانی هم ترور شده است.

    9. بین المللی آیا قاتل سردار سلیمانی کشته شده است؟/ پایان کار«آیت الله مایک» خبرهای فوری: یک پایگاه خبری به نقل از منابع روسی نوشته است هواپیمایی که روز دوشنبه در افغانستان سقوط کرد حامل مایکل دی آندرا قاتل سردار شهید حاج ...

    10. خبر شهادت سردار سلیمانی و همراهان او شوک بزرگی به منطقه وارد کرده‌است. منطقه خاورمیانه هم‌ اکنون نیز محمل آشوب و تنش فراوانی است و همچون انبار باروتی است که تنها با یک جرقه می‌تواند بلایی خانماسوز برپا کند.

    11. یک پایگاه خبری به نقل از منابع روسی نوشته است هواپیمایی که روز دوشنبه در افغانستان سقوط کرد حامل مایکل دی آندرا قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس عملیات‌های سیا علیه ایران، عراق و افغانستان بوده است.

    12. این وبگاه که در میان اصحاب رسانه به انتشار اخبار کذب و بی اساس شهره است و اخبار آن در صدر جوک های رسانه ای قرار دارد در ادامه افزود: در این حادثه سرلشکر سلیمانی و سه تن از فرماندهان ایرانی دیگر کشته (شهید) شدند!

    13. Jan 28, 2020 · یک پایگاه خبری به نقل از منابع روسی نوشته است هواپیمایی که روز دوشنبه در افغانستان سقوط کرد حامل مایکل دی آندرا قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس عملیات‌های سیا علیه ایران، عراق و افغانستان بوده است.

    14. رویداد۲۴یک پایگاه خبری به نقل از منابع روسی نوشته است هواپیمایی که روز دوشنبه در افغانستان سقوط کرد حامل مایکل دی آندرا قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس عملیات‌های سیا علیه ایران، عراق و افغانستان بوده است.

    15. آیا شهید سلیمانی نفس زکیه است؟

      ana.ir/fa/news/66/464787/آیا-شهید...

      شهید محسن حاجی حسنی کارگر در منا شهید شده است و سردار سلیمانی که حامل پیام به عربستان بود در روز 13 دی ماه و مطابق 2020/1/3 بر روی مدار 33 درجه شهر بغداد، توسط دجالان به شهادت رسید.

    16. برای آشنایی بیشتر با زندگی و زمانه حاج قاسم سلیمانی به چیزی بیشتر از یادداشت‌های کوتاه نیاز است و بی‌شک مطالعه کتاب‌هایی که درباره ایشان منتشر شده، یکی از بهترین راه‌ها به‌منظور شناخت عمیق حاج قاسم است.

    17. سردار رمضان شریف با بیان اینکه کلمات قاصر از توصیف شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: مدت ۴۰ سال حاج قاسم مجاهدت خالصانه داشت. انتهای پیام

    18. پیام رهبر انقلاب و رئیس جمهور و مسئولان کشوری و لشکری در پی شهادت سردار سلیمانی، بازتاب بین المللی ترور سردار سلیمانی در رسانه‌های جهان، واکنش سیاستمداران اروپایی و مقامات منطقه‌ای به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی ...

    19. یک وبگاه که در میان اصحاب رسانه به انتشار اخبار کذب و بی اساس شهره است و اخبار آن در صدر جوک های رسانه ای قرار دارد در ادامه افزود: در این حادثه سرلشکر سلیمانی و سه تن از فرماندهان ایرانی دیگر کشته (شهید) شدند!

    20. خانواده سردار شهید سلیمانی اعلام کردند صدایی که به نام صدای همسر این شهید والامقام در حال پخش است، متعلق به ایشان نیست و خانواده محترم سردار شهید نه در زمان حیات و نه پس از شهادت، چنین سلوکی ...

    21. با وجود اینکه اعلام شده بود که مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت هشت در اهواز آغاز می‌شود ولی این مراسم هنوز آغاز نشده است.

    22. سوال اینجا است آیا آمریکا بدون مجوز کنگره دومین فرد قدرتمند در ایران را ترور و به صورت دانسته یک جنگ منطقه‌ای بالقوه را آغاز کرده است؟» توئیت ترامپ پس از ترورو شهید سلیمانی

    23. عراق در بحبوحه بحران تشکیل دولت، با چالش جدیدی مواجه شده که ممکن است تمامیت ارضی آن را به خطر بیندازد. آمریکایی‌ها برای جلوگیری از عملی شدن مصوبه پارلمان، دست به کار شده و با رهبران سنی عراق تماس‌هایی برقرار می‌کنند ...

    24. به گزارش کافه لینک ساعاتی پیش شبکه العربیه به نقل از منابع آمریکایی و عراقی خود اعلام کرد در انفجار یک بمب در شهر سامرا سردار قاسم سلیمانی به شدت مجروح شده و به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.

    25. برخی محورهای وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی به این شرح است:‌ خدایا برای دفاع از دینت، دویدم و افتادم و بلند شدم. خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم.

    26. آیا سردار سلیمانی شهید شده

      iranian1398.rozblog.com/post/353

      سردار حاج قاسم سلیمانی. 46-45 روز کسی نمی دانست قاسم سلیمانی زنده است یا شهید شده.در آن زمان هم فرمانده گردان بود که مجروح شد.

    27. آیا طراح ترور شهید سلیمانی در سقوط هواپیما کشته شده است؟ سه شنبه 8 بهمن 1398 - 15:24:29

    28. چندی پیش اخباری مبنی بر افشای فساد اقتصادی و اختلاس همسر سردار قاسم سلیمانی در جریان نزاع های جناحی منتشر شد. اما آیا اختلاس همسر سردار سلیمانی واقعیت دارد؟ تا انتها با ساینس هاب همراه باشید.

    29. آمریکا سردار سلیمانی را به‌عنوان بخشی از پروژه براندازی ترور کرد. این مطلبی بسیار مهم است که ترور سردار سلیمانی با مسائل داخلی ایران و عراق مرتبط است.

    30. فارس نوشت: یک پایگاه خبری به نقل از منابع روسی نوشته است هواپیمایی که روز دوشنبه در افغانستان سقوط کرد حامل مایکل دی آندرا قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس عملیات‌های سیا علیه ایران، عراق و افغانستان بوده است.

    31. ۱۰۰ روز پس از شهادت سردار سلیمانی؛ آیا زمان اخراج آمریکا از منطقه فرا رسیده است؟ جنایت ترور سردار سپهبد ...

    32. رئیس دانشگاه آزاد، در برنامه‌ای تلویزیونی به نقل خاطره‌ای شنیدنی از سردار رشید و شجاع اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

    33. گفته می شود سردار سلیمانی از لبنان وارد فرودگاه بین المللی بغداد شده است. منابع رسانه ای عراق می گویند تفنگداران آمریکایی هر دو خودرو را هدف قرار دادند.

    34. رکنا : پیکرهای مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان سحرگاه امروز یکشنبه 15 دی وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد تا پس از تشییع بر دوش مردم شریف خوزستان به مشهد مقدس و پس از آن به تهران ...

    35. او کسی است که نقش بسیار مهمی در عراق، افغانستان و جنگ 33 روزه ایفا کرده است. آیا محمد کوثرانی نفر بعدی بعد از شهید سپهبد سلیمانی است؟ مشروح این گزارش را در لینک بالا بخوانید. 310 310

    36. این رسانه ها پس از صحبت های کوبنده و باصلابت دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدعی داشتن تابعیت آمریکای زینب سلیمانی شدند و منبع آن ها هم تصویری بوده که در سایت dreshare منتشر شده بود.

    37. عکس سردار سلیمانی | ۱۰۰ عکس نوشته سردار سلیمانی برای پروفایل + زندگی نامه سردار سلیمانی. سردار سلیمانی معروف است به سردار دلها این که یک نظامی که کار و ظیفه اش ذاتا با خشونت و جدیت و جنگ سر و کار دارد محبوب دلها میشود ...

    38. به گزارش مشرق ، هفته‌ها از شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید می‌گذرد، اما داغ نبودشان روز به روز دل‌ها را آتش می‌کشد، کسی که نه تنها برای فرزندان خودشان پدری کرد، بلکه پدر مظلومان و هموطنان ایرانی خود بود.

    39. آیا خدمه پرواز هواپیمای حامل شهید حاج قاسم سلیمانی به عراق مظنون است؟ برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که تحقیقاتی درباره خدمه پرواز حامل سردار شهید سلیمانی به عراق آغاز شده و تاکنون نیز دو نفر ...

    40. تهران- ایرنا- استاد روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی مخاطب‌شناسی را دلیل اصلی نفوذ بسیار زیاد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در دلهای مردم و توانایی برقراری ارتباط با تمامی اقشار جامعه دانست.

    41. رسانه‌های آلمانی همچنان در گزارش‌ها و مطالب زیاد به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا و عواقب آن می‌پردازند ...

    42. تهران- الکوثر: سنگ قبر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر مزار این شهید در گلزار شهدای کرمان نصب شد. طبق وصیت شهید، از واژه «سرباز» برای ایشان استفاده شده است.

    43. برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که تحقیقاتی درباره خدمه پرواز حامل سردار شهید سلیمانی به عراق آغاز شده و تاکنون نیز دو نفر بازداشت شدند.

    44. دانشگاه الزهرا (س) به منظور رفاه حال دانشجویان خوابگاهی درحال برنامه‌ریزی است تا نسبت به اعزام دانشجویان علاقمند به شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام کند.

    45. غلامحسین اسماعیلی درباره شکایت خانواده شهید سردار سلیمانی یا وزارت امورخارجه در رابطه با ترور ایشان گفت: خانواده شهدا اعلام کردند که بعد از چهلم شکایت را مطرح می‌کنند.

    46. عصر ایران - سردار قاسم سلیمانی دیدگاه باز و پدرانه ای نسبت به مقوله حجاب داشت. او دیدگاه های تنگ نظرانه و تقسیم جامعه به بی حجاب و باحجاب و کم حجاب را بر نمی تافت و می گفت همه این ها خانواده ما هستند.

    47. سایت بدون -یک پایگاه خبری به نقل از منابع روسی نوشته است هواپیمایی که روز دوشنبه در افغانستان سقوط کرد حامل مایکل دی آندرا قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس عملیات‌های سیا علیه ایران، عراق و افغانستان بوده است.

    48. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

    49. تصاویری از سردار شهید سلیمانی که کمتر دیده شده است. سردار قاسم سلیمانی در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قـاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ...

    50. بعد فراملی شهید سلیمانی و دفاع او از مظلومان عالم ویژه ملت‌های تحت ستم سیاست‌ها و عوامل امریکا در منطقه توانست او را به یک الگوی فراملی به ویژه در میان ملت‌های منطقه تبدیل کند.

    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ مرد از مسیح و آرش
    • سازمان گسترش و نوسازی
    • کارتون تیتان ها به پیش به زبان فارسی
    • عاشق میکشی و تکیه بر می میکنی
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    • بزرگترین کانال لینکدونی گروه
    • کانال تلگرام عکس
    • دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده
    • دانلود رمان سفر به دیار عشق اندروید،pdf،ایفون
    • خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید
    مطالب پربازدید
    • گروه واتساپ رقص
    • جواب فعالیت درس 8 دفاعی نهم
    • دانلود بازي بزرگسالان براي کامپيوتر
    • بازي بزرگسالان پازل
    • بازي بزرگسالان 18
    • بازي بزرگسالان
    • بازي بزرگسالان آنلاين
    • نازنینا ناز تا کی میکنی
    • دانلود فيلم بزرگسالان
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ آهای عالیجناب عشق
    • فروش عقرب سیاه
    • دانلود فيلم 2016
    • میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 98
    • بازي بزرگسالان 18
    • دانلود آهنگ امید آمری به نام حیف
    • سازمان سینمایی
    • دانلود آهنگ آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم تو اومدی تو زندگیم شدی دار و ندارم
    • کانال تلگرام عکس
    • Amir tataloo. Migam khanoom yekami arom tar