در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
بلوک راست
فیکس
بلوک وسط
تبلیغات

خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

38 بازدید پنجشنبه 1399/03/01
لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0
  • Get beautiful photos on every new browser window.

    Download >>
    1. خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم , خدایا در گرفتم در گرفتم , دانلود آهنگ سیف الدین خندان خدایا در گرفتم در گرفتم , آهنگ افغانی خدایا در گرفتم , ,خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم, [Music] Darkhasti ...

    2. Nov 13, 2018 · میر مفتون - به خدا درگرفتم در گرفتم یک زن داشتم یکی دیگر گرفتم - Duration: 4:37. Khairullah Music Center 6,109 views 4:37

      • 2 min
      • 4.2K
      • Afghan Media
    3. Jan 17, 2018 · اگر شما هم دلتنگ خنده های عادل فردوسی پور هستید! دورهمی با مهران مدیری - Duration: 45:51. Sorkhabi - Persian Sport Channel 324,359 views

      • 1925
      • NIA
      • 2 min
    4. دانلود آهنگ جدید خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم ,دانلود آهنگ خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم بهمراه متن,دانلود آهنگ mp3 خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم ,دانلود آهنگ ...

    5. , دانلود اهنگ افغانی بنام میده میده

      6732.rozblog.com/post/5067/----دانلود-اهنگ...

      · خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم · متن آهنگ من برات چی بودم رز · دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال · راهنمای دانلود

    6. خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم, خدایا در گرفتم در گرفتم, دانلود آهنگ سیف الدین خندان خدایا در گرفتم در گرفتم, آهنگ افغانی خدایا در …

    7. خدایا پس چرا من زن ندارم؟(خنده دار)

      www.beytoote.com/fun/comic-subject/god-woman1...

      خدایا پس چرا من زن ندارم؟ زنی زیبا و سیمین تن ندارم؟ دوتا زن دارد این همسایه ما همان یک دانه را هم من ندارم آژانس ملکی امشب گفت به من: مجرد, بهر تو مسکن ندارم چه خاکی بر سرم باید بریزم؟ من بیچاره ...

    8. شعر : خدایا پس چرا من زن ندارم؟

      www.taknaz.net/news_detail_10637.html

      خدایا پس چرا من زن ندارم زنی زیبا و سیمین‌تن ندارم دوتا زن دارد این همسایه ما همان یک‌دانه را هم من ندارم آژانس مل شعر : خدایا پس چرا من زن ندا

    9. خدایا پس چرا من زن ندارم؟ زنی زیبا و سیمین تن ندارم؟ دوتا زن دارد این همسایه ما همان یک دانه را هم من ندارم .زن,زن ندارم,,خدایا پس چرا من زن ندارم؟(خنده دار), ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠

    10. خدایا من چرا زن ندارم طنز - faranaz.com

      www.faranaz.com/my-god-why-do-women-humor.html

      خدایا پس چرا من زن ندارم؟ زنی زیبا و سیمین تن ندارم؟ دوتا زن دارد این همسایه ما همان یک دانه را هم من ندارم آژانس ملکی امشب گفت به من: مجرد, بهر تو مسکن ندارم

    11. شعر طنز: خدایا پس چرا من زن ندارم؟!

      www.irannaz.com/god-satirical-poem-why-i-m-not-a-woman.html

      خدایا پس چرا من زن ندارم؟ زنی زیبا و سیمین تن ندارم؟ دوتا زن دارد این همسایه ما. همان یک دانه را هم من ندارم. آژانس ملکی امشب گفت به من: مجرد, بهر تو مسکن ندارم. چه خاکی بر سرم باید بریزم؟

    12. شعر: خدایا پس چرا من زن ندارم؟

      afghanpaper.com/nbody.php?id=49018

      خدایا پس چرا من زن ندارم؟ زنی زیبا و سیمین تن ندارم؟ دوتا زن دارد این همسایه ما همان یک دانه را هم من ندارم بنگاه املاک امشب به من گفت: مجرد, بهر تو مسکن ندارم چه خاکی بر سرم باید بریزم؟

    13. گفتگوی یک زن با خدا | یاد بگیر

      www.yadbegir.com/new/?p=1673&page=2

      زنی دیگر. خداوندا! زنی شیفته شوهرم شده است نمی دانم باید احساس غرور کنم یا خطر یا به خروش آمده فریاد برآورم؟ برای او انواع بازی ها را در می آورد. به دنبال خود می کشاندش، دلبری می کند.

    14. بدون متن وقتی که دیگر دلواپس آن نباشیم که در چشم محبوبمان... ای کسانی که پست های من و میدزدید .... من اگر مرد بودم و دست زنی را می گرفتم پا به پایش...

    15. مجموعه متن و جملات زیبای خدایا کمکم کن دلم گرفته گلچین اس ام اس و جملات زیبای خدایا کمکم کن دلم گرفته و مجموعه جدیدترین متن و جملات زیبای خدایا کمکم کن و جدیدترین پیام تبریک و پیامک عاشقانه خدایا گرفتارم کمکم کن.

    16. خدایا زن چه موجودیه؟

      www.taknaz.net/news_detail_15328.html

      خدایا زن چه موجودیه؟ مجموعه : زنان یک بنده خدایی ، کناراقیانوس قدم می زد،وزیر لب دعایی راهمزمزمه میكرد .

    17. خدایا پس چرا من زن ندارم؟ زنی زیبا و سیمین تن ندارم؟ دوتا زن دارد این همسایه ما همان یک دانه را هم من ندارم آژانس ملکی امشب گفت به من:

    18. سلام خدایا؛ راستش من نمی‌خواستم برای تو نامه بنویسم؛ دلیل‌ش را هم لابد خودت بهتر می‌دانی، این‌که ما توی کشورمان یک پرزیدنت داریم که اگر ...

      • Bahare Arvin
    19. خدایا کاری از دستم بر نمیاد بابا من بچه می خوام!کاش می شد داد بزنم بگم خدا نذار تا اخر عمرم این حسرت تو دلم باشه خدا راهی نشونم بده منم بنده ات موندم تو یه بیابون به کدوم سمت برم خودت شاهدی که ...

    20. خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی دارم و تو چون خود نداری". شاعر گفت: "خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من ...

    21. خیالتان را آسوده کنم ، 80 میلیون مردم این سرزمین به درجه ای از بی عرضگی و ترس رسیده اند که « خدا » هم با خشک سالی و طوفان شن ، زمین لرزه ، سیل و حتی آفت ملخ هم نتوانسته از خواب بیدارشان کند ، چرا که بیماری « بلانسبت » دامن شان ...

    22. زنی که خدا را دید! | طرفداری

      www.tarafdari.com/node/1362875

      روزی روزگاری زنی در کلبه ای کوچک زندگی می کرد. این زن همیشه با خداوند صحبت می کرد وبا او به راز ونیاز می پرداخت. روزی خداوند پس از سالها با زن صحبت کرد و به زن قول داد که آن روز به دیدار اوبیاید.زن از شادمانی فریاد کشید ...

    23. بانوی محجبه کردستانی گفت: من با تمام وجودم چادرم را دوست دارم، این یک شعار نیست بلکه هر کسی بنا به اختیار خود کاری را انجام می دهد و من اشتیاق آن را در وجود خود می بینم چون حجاب ما را از گناه محدود می‌کند و باعث می شود که ...

    24. ملاقات یک انسان و خدا!

      seemorgh.com/entertainment/lets-read/short-story/...

      مطالب جالب دیگر: زنده ماندن بسیار عجیب یک زن!! زنی که بجای قطره چشم، چسب ناخن را به چشمش زد!!

    25. خدایا درگیرتم - mostafa111.ir

      mostafa111.ir/neghashteha/nagharin/347-2016-06-09-11-20...

      خدایا انگار ما را برای زندگی کردن نیافریده ای و دائما درگیریم. درگیر بندگانت و مشکلاتی که می سازند که گاه برای برآوردن خواسته از نفس برخاسته خود حاضرند بندگانت را قربانی شهوات نفس خود کنند و حتی نابود کنند و..،

    26. ".خدایا یاریم کن تا در دلهای سرشار از نفرت بذر عشق بکارم" روش مقاومت این است که به خود اجازه ندهید تا در بافت تنفر که نفرت بیشتری ایجاد می کند در گیر شوید.

    27. متن عربی جمله «خدایا من در کلبه‏ی کوچک خود چیزی دارم که تو در عرش خودت هم نداری، من چون تویی را دارم و تو مثل خودت را نداری!» چیست؟ منبع آن کجاست؟ - گنجینه پاسخ هااسلام کوئست - مرجعی برای پاسخگویی به سوالات دینی، اعتقادی و ...

    28. چرا زن ها می گریند !؟ ( زبان خدا)

      fun.akaup.com/fun/short-story/news201743021473846734.html

      چرا زن ها می گریند !؟ ( زبان خدا) پسرک مادرش را در حال گریه دید. با پاهای کوچکش دوان دوان نزد او رفت و علت گریستنش را جویا شد.

    29. مرد چه مزیتی دارد که پیامبر اسلام(ص) فرمود: «اگر سجده جز بر خدا حرام نبود می‌گفتم زن به مردش سجده کند»؟ - گنجینه پاسخ هااسلام کوئست - مرجعی برای پاسخگویی به سوالات دینی، اعتقادی و شرعی پاسخگویی به سوالات دینی, پرسش و پاسخ ...

    30. یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند معنی بیت: دردایره قسمت، دراین جهان خاکی،جمعی از خوش اقبالی بدون تلاش وکو شش به سرمنزل مقصودرسیدند متقابلا جمعی دیگر به رغم آنکه تمام عمر به تلاش وکوشش ...

    31. ولی یک سؤال، اگر این نظریه‌ها در مورد جوامع بدوی و زن‌سالاری آن جوامع درست باشد، سوالی که برای من پیش می‌آید این است که وضعیت عدالت و آرامش و آزادی جوامع بشری در دوران زن‌سالاری بهتر بوده یا ...

    32. خدایا! آیا به غم ها، راضی تر از شادیمانی؟!!

      mostafa111.ir/neghashteha/nagharin/685-2016-06-11-14-23...

      خدایا! آیا به غم ها، راضی تر از شادیمانی؟!! یکشنبه بیست و سوم فروردین ۱۳۹۴. دیروز که خسته و چشم در راه مانده از دریافت نعماتت به نوشتن این جمله مشغول شدم که "خدایا ای کاش گوشه ایی دور از دید و خالی از گوش هایت می یافتم و...

    33. زن و مرد توی یک تیم دارند بازی می‌کنند و رقیب هم نیستند. اگر کاری رو اشتباه انجام بدن یا درست؛ در هر صورت امتیاز مثبت یا منفی مال هر دو نفر هست. یعنی مثلا یک-هیچ به نفع یکی نمیشه ...

    34. این پسر زبانش را برید و به خدا هدیه کرد!!! + (تصاویر)

      www.nazweb.ir/52931-this-guy-cut-off-his-tongue-and-god...

      او را سرزنش نمی کنم اما نمی دانم سرنوشتش چه خواهد شد او دیگر نمی تواند صحبت کند. خرافات در هند از موضوعاتی است که دامنه بسیار گسترده ای دارد و تاکنون منشاء عقب ماندگی ها و خسارات فراوان معنوی و ...

    35. خدایا دلم بودن می خواهد...

      sheydaye2013.blogfa.com/post/24

      خدایا دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد “ بلندم کن “

    36. *خدا نگران بود که آدم در باغ عدن گم بشه چون اهل پرسیدن آدرس نبود. * خدا میدونست یه روزی آدم نیاز داره یک کسی کنترل تلویزیون رو بهش بده.

    37. خدایا؛ بر محمد و آل محمد،آن اوصیاء پسندیده رحمت فرست و بر همه پیامبران و فرستادگانت به بهترین رحمت هایت و برکت ... ادامه مطلب

    38. مردی که دوست داشت خدا با او حرف بزند اما ...!

      seemorgh.com/entertainment/lets-read/short-story/...

      مطالب جالب دیگر: تصویری واقعی از یک روح سرگردان یک خانم!! خوشحالی یک زن از پیدا شدن قورباغه در سالادش!! + عکس

    39. تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد : خدایا میدانم که میبینی . . . وقتی میشود با ایمان با خدا راه برویم دیگر نیازی نیست با ترس بدویم . بیایید کمتر خطوط قلبمان را اشغال کنیم.

    40. چرا خنده ی یک خانم در حضور یک مرد نامحرم ممکن است تأثیر منفی بگذارد؟ (۳۷۱۰ بازدید توسط ۲۵۱۵ نفر) - (۲۰۱ نظر) دختری نوجوانم، بعد از دیدن فیلم مستهجن، به هم ریختم (۲۸۳۹ بازدید توسط ۲۲۴۶ نفر) - (۵۳ نظر)

    41. «خودم را به عنوان یک زن نمی‌توانم تصور کنم، هرچند که اسماً و رسماً ازدواج کرده‌ام. حتی زمانی هم که زندگی مشترک داشتم هم نمی‌توانستم تصور کنم که یک زن هستم. این قدری تصادفی است.»

    42. داستانهایی از مردان خدا

      www.ghadeer.org/Book/1328/210712

      من رفتم میوه گرفتم و آمدم در خانه و از زن اخوی معذرت خواهی کردم و با بچه ها هم خیلی گرم گرفتم و این ها را قدری خنداندم و صحبت کردیم و بعد آنها را به منزل دعوت کردم و خیلی خوشحال شدند و فردای آن ...

    43. داستانهایی از مردان خدا

      www.ghadeer.org/Book/1328/210673

      , داستانهایی از مردان خدا , علی میرخلف ‏زاده‏ , ( مدفن حاج شیخ در صحن عتیق ) ایشان فرمودند: مرحوم حاج شیخ می فرمودند: من پس از اینکه تحصیلاتم تمام شد و ریاضات لازم به پایان رسید و بایستی از این تاریخ رسیدگی به حوائج خلق شروع ...

    44. خدایا من حامله ام یعنی کار کیه؟؟!!!!! در یک کالج ، از دانشجویان خواسته شد تا با حداقل کلمات ممکن داستان کوتاهی بنویسند این داستان باید حول سه موضوع زیر می چرخید:

    45. یک کامنت و هزار تامل

      chagh2.blogfa.com/post/154

      یک دوستی این مطالب را در پست قبلی به عنوان پیام گذاشته است. من بدون کم و کاست این مطلب را اینجا می آورم ولی برای راهنمایی ایشان باید اطلاعات بیشتری داشته

    46. شهر سوال ـ آنچه که مهم است این است که شما از گذشته خود درس بگیرید و با دقت بیشتر و شناسایی منافذ وسوسه، راه را برای دیگر نیرنگها و خدعه های شیطان رجیم ببندید. چیزی که از شما توقع می رود این است که گذشته را با توبه جبران ...

    47. آن‌چه مردان از زنان خود می‌خواهند

      aroosi.akaup.com/marriage/chashmebaz1/20153137951.html

      آنچه زن ها می خواهند. همدردی کنید، نه نصیحت: اگر قرار باشد فقط یک چیز را در خودتان تغییر دهید تا به همسرتان نزدیک تر شوید، کافی است، وقتی او با شما درباره مشکلش صحبت می کند فقط به حرف های او گوش دهید.

    48. با شناخت زن می‌توان خدا را شناخت

      www.bookcity.org/detail/17618/root/news

      «مردی که زن را دوست نداشته باشد خویشتن را گم کرده و زنی که مرد را دوست نداشته باشد در به در و سرگردان است.» این جمله، بخشی از بحث درباره «کرامت زن از نگاه ابن‌عربی» است که نصرالله حکمت در نشست ...

    49. یک گفتمان مردانه‌ی قدرت! آقای زیبا کلام، آیا زن‌کشی مسئله‌ای خصوصی است؟ جمعه, ۱۰ام خرداد, ۱۳۹۸. اضافه شده توسط مطالب دریافتی

    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ مرد از مسیح و آرش
    • سازمان گسترش و نوسازی
    • کارتون تیتان ها به پیش به زبان فارسی
    • عاشق میکشی و تکیه بر می میکنی
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    • بزرگترین کانال لینکدونی گروه
    • کانال تلگرام عکس
    • دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده
    • دانلود رمان سفر به دیار عشق اندروید،pdf،ایفون
    • خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید
    مطالب پربازدید
    • گروه واتساپ رقص
    • جواب فعالیت درس 8 دفاعی نهم
    • دانلود بازي بزرگسالان براي کامپيوتر
    • بازي بزرگسالان پازل
    • بازي بزرگسالان 18
    • بازي بزرگسالان
    • بازي بزرگسالان آنلاين
    • نازنینا ناز تا کی میکنی
    • دانلود فيلم بزرگسالان
    • دانلود آهنگ excuse me از aoa
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام طاق ثریا
    • کانال فلسفی تلگرام
    • زهرا لاریجانی
    • دانلود اهنگ تتلو مبگم خانوم
    • سایپا
    • زلزله تهران
    • دانلود آهنگ آهای عالیجناب عشق
    • فراموش کردن اپل ایدی
    • سایت سامانه همگام مدارس hamgam.medu.ir
    • محیطی برای اجرایی کد های html